در این پست متاثر از بخش منابع ، روندهای مطالعاتی مربوطه ، مطرح میگردد.
1- مبنای لازم برای اینکه مسئله های قران به عنوان مسئله قابل بررسی در علوم دیگر قلمداد گردد چیست؟
2- مبنای لازم برای اینکه مدعیات قرآن به عنوان فرضیه یا نظریه قلمداد گردد چیست؟
3- فرضیات یا مسئله های قران چگونه مورد بررسی قرار میگیرند؟متودولوژی بررسی آنها چیست؟ آیا متدهای موجود در هلوم مختلف برای بررسی فرضیات و مسئله های مرتبط مطرح ششده در قرآن کافی است ؟
فرضیات قرآن یا مسئله های قران باید به چه شکلی بیان شوند و در چه ساختار و قالبی و با لحاظ چه مفروضات دیگری باید بیان شوند که به عنوان مسئله در علوم مختلف پذیرفته شوند
4- چرا دیگران مسئله های قرآن را حل نمینمایند ؟آیا نمیتوانند پیدا کنند ؟
آخرین ویرایش توسط صادق گرامی , 1399/6/26 ساعت14:27شما برای ارسال پست باید وارد حساب کاربری خود شوید